- Dec 3, 2025
- 23
- 1
- Awards
- 1
[CITAT="YAK3R2000, indlæg: 5329793, medlem: 1079246"]
View attachment 435879 View attachment 435880 View attachment 435881
Fremadrettet vil jeg primært sætte 2 led på drops for at forhindre nedetid eller problemer med forkortere (afhængigt af størrelsen).
link 1 vil være linkadvertise til gofile
Link 2 vil være korte links til filedollar (vejledning medfølger, så du kan komme igennem annoncerne på cirka 1 minut)
så vælg det, der passer bedst til dig
Der er en masse spam og hadefuld fornærmelse fra andre uploadere. Bare ignorer det lol. Alle mine opslag er en enkelt verifikation. Hvis det ikke er et enkelt klik, så er det ikke mig.
Kun de mest pålidelige drops og det mest dristige indhold – vil du have mere? Tjek min tråd for mere indhold.
Ingen endeløse loops eller betalingsmure, kun enkelte verifikationslinks direkte til indholdet.
Send mig venligst en besked, hvis der er links, der går ned https://t.me/TG48484848
PAS PÅ FOR SVINDLERE, SPAMMERS OG SVINDLERE
GLAD FAPPING
Y4K3R2000
Linkvertsie/Gofile
SHortxlinks/Filedollar (guide til at omgå annoncer inkluderet)
*** Skjult tekst: kan ikke citeres. ***
[/CITERE]
k
View attachment 435879 View attachment 435880 View attachment 435881
Fremadrettet vil jeg primært sætte 2 led på drops for at forhindre nedetid eller problemer med forkortere (afhængigt af størrelsen).
link 1 vil være linkadvertise til gofile
Link 2 vil være korte links til filedollar (vejledning medfølger, så du kan komme igennem annoncerne på cirka 1 minut)
så vælg det, der passer bedst til dig
Der er en masse spam og hadefuld fornærmelse fra andre uploadere. Bare ignorer det lol. Alle mine opslag er en enkelt verifikation. Hvis det ikke er et enkelt klik, så er det ikke mig.
Kun de mest pålidelige drops og det mest dristige indhold – vil du have mere? Tjek min tråd for mere indhold.
Ingen endeløse loops eller betalingsmure, kun enkelte verifikationslinks direkte til indholdet.
Send mig venligst en besked, hvis der er links, der går ned https://t.me/TG48484848
PAS PÅ FOR SVINDLERE, SPAMMERS OG SVINDLERE
GLAD FAPPING
Y4K3R2000
Linkvertsie/Gofile
SHortxlinks/Filedollar (guide til at omgå annoncer inkluderet)
*** Skjult tekst: kan ikke citeres. ***
[/CITERE]
k